CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

2 Mart 2010 Salı

yavru ördek gibim


bigün böle romantik minibüse bindik arka köşe
aldım çıtırı çekirdeklen yerlere atmamak da lazım

böle iki durak önce yani inem didim ben
sahilyolu çıt çat kestane de var yeriz
belim ağrıyo uf didi yane kıs biliyon mu
ben ağrıttım yani ama pişman değilim öhem
buna romantik bişey daha yapam didim
bizim orda parkın var içinde böle ördekler
çay içiyos psüküt olabiyo tabi öle yerlerde
didim martı kuşu olsa simit atalım ama
havuzun suyu böle çekilik kurba boku neyim olmuş
bide tek bacak ördekler hani filamngo kaz gibi
sefgilimle püsküt felam atcaz didim hanzoya çay getir
hayır mal mal bakıyo.
püsküt istedik ya yok mu yani yuha len
bis kendimiz yicez didi len mal.
lipton atmış bide böle çay demlik poşetli datsız
üşüyos da. e napim gel yafru ördek bakalım mı
didim çıtıra hani böle sendemi ördektin eskiden
okudumdu masalgibi adile teyze naşit de diodu
ördek karakız da
soradan hani güzel oluyo o bakımdan ama kızdı
yani kaz mısın olm sefgilim dio ördek didi bana dio
yaf dil didim bak ambiance yapmak lazım böle
teoman ko dedim müslüm çalan dingile
minibüsmü çay bahçesi len cevat
sümsü yirsen bi didi odun bunlar
odun zorlan hır olcek aşkımza yirmi yimez tabi
maça kızım
yirmi kaadı bıraktım üstü kalsın kaçarak
baktım hala dövcek gibi yirden
daş aldım yirden en ufaktan böle şeytan için
yol boyu kaçarak sefgilime ördek daşladım
böle suda kaydırak cillop cillop ördek aha gördün
yani çift bacak böle var yani hayvanda
didim ben bunu yani
ördek çirkin yavrummm çok seviyom seni
bloguma dantel örsün oturup da sorun küçünk biraz
kara basma söz olur kıza basma iz olur dimişler
bok yemişler her gün sahil ördek daşla gez gez abazan
eve de gitsek ya

0 yorum: